onsdag 26 augusti 2009

Look inside, Look inside your tiny mind

Dagen gick ut på att hitta en speldosa..att spela för magen..Jag kom hem med tre bodys till bebisen och en bikini till mig istället..hum?
Men nu är jag iallafall ett steg närmare simhallen som jag skulle dra iväg mig till..
Har varit duktig och besökt körskolan och fixat lite mer teori..sen träffade jag Emelie och vi var o fikade.. mys mys =D

Man kanske kan hitta en fin o billig speldosa på tradera? eller vart ska man leta..?

Ska bada fötterna nu och lyssna vidare på Lily Allén - F*ck You

2 kommentarer:

Sofie sa...

Den låten sätter sig på hjärnan. Kom på mig själv att stå och nynna den i kön när jag var och handlade sist. Inte konstigt att tjejen framför vände sig om och gav mig en blick. hi hi den är så bra...

Hoppas du hittar en speldosa.

kram

elj sa...

Söta speldosor till bebben hittar du självklart på Mofas Hus och ingen annanstans =) Ni får ta en tripp till Skillingaryd!
kram/E